Σάββατο, 9 Σεπτεμβρίου 2017

Regenerate Yourself


....και που λες, επειδή με έφαγε η μιζέρια τον Αύγουστο, είπα να το πάρω το ζήτημα σοβαρά και να ανανεωθώ για τη νέα τη σεζόν, να λάμψω βρε παιδάκι μου, να σας τυφλώνω μέσα από τα βίντεο.
Βρέθηκα λοιπόν στο Regenerate Yourself, έναν πολύ όμορφο και φωτεινό χώρο στο Κολωνάκι για να κάνουμε dermabration!




To dermabration γίνεται με αυτόν εδώ τον κύριο, και μπορείτε να διαβάσετε περισσότερα σχετικά εδώ.

Η διαδικασία διαρκεί περίπου 20 λεπτά, είναι ανώδυνη και μετά το μόνο που χρειάζεται είναι εφαρμογή αντηλιακού για μια βδομάδα.

Καλά, μεταξύ μας πάντα πρέπει να βάζουμε αντηλιακό αλλά είναι και κάτι ζαβές σαν εμένα που βαριόμαστε κάποιες μέρες.
(Με τις αποφάσεις για τη νέα χρονιά πρέπει να βάλω και την καθημερινή χρήση αντηλιακού μάλλον!)


Εμένα δώσε μου θεραπείες και πάρε μου την ψυχή, γιατί όσο να πεις σαν σταφίδα δεν θα ήθελα να καταλήξω - και έχω να πω πως τη συγκεκριμένη την αγάπησα μιας και είναι γρήγορη, ανώδυνη και μισή ώρα μετά κατάφερα να πάω σε γύρισμα, να βαφτώ και να συνεχίσω όλες τις δραστηριότητες της ημέρας χωρίς κανένα πρόβλημα!


Δεν υπάρχουν σχόλια: